✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | ||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | ||||||
3 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | ||||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 4 801 - 7 020 | 2 | Týmto úsekom v roku 2015 prechádzalo 6-až 9-tisíc vozidiel denne, z toho sotva tisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca cesta I. triedy kapacitne zvládne aj podstatne vyššiu dopravnú záťaž. V prípade citeľného rastu intenzít dopravy je tento úsek najpotrebnejší z celej ešte plánovanej D1 na východ od Košíc, pretože odbremení od tranzitnej dopravy viacero obcí (Sečovce, Hriadky, Horovce, Trhovište) a osobným vozidlám skráti jazdný čas až o 8 minút. To znamená podstatne väčšie spoločenské prínosy ako má predošlý, dvojnásobne nákladnejší úsek s tunelom Dargov. | 2 | ||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | ||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | ||||||
78,0 km |
2 - 4 |
1 746 mil. € |
6 207 - 32 334 | 1,7 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku