✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 41 057 | 32 968 | . . . | 5 | Napriek vysokému podielu ťažkej dopravy tu 4-pruhová diaľnica má ešte veľkú kapacitnú rezervu a príprava rozšírenia je neopodstatnená. NDS by mala skôr pripracovať rozšírenie cca 2-kilometrového úseku D2 na vstupe do Bratislavy od križovatky Lamač po križovatku Polianky, kde sa 4-pruhová diaľnica podstatne skôr priblíži k naplneniu kapacity. | 5 | 10/2035 (+5,6) | |||
5 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
6 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
7 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
68,3 km |
2 - 6 |
1 645 mil. € |
8 780 - 32 968 | 2,1 |
2,7 |
7/2021 - 10/2035 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku