✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | ||||||
2 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | Týmto úsekom prechádza už takmer 22 tisíc vozidiel denne, z toho 3,4 tisíca ťažkých (nad 3,5 tony). To prevyšuje kapacitu dvojpruhovej cesty, neprimerane zaťažuje dotknuté obce a denne spôsobuje výrazné zdržania. Po otvorení nového úseku D3 z Čadce po Svrčinovec od roku 2021 stúpne atraktivita tohto ťahu ešte viac. S ňou sa zväčší aj dĺžka kolón a každodenných zdržaní na križovatke pri Kysuckom Novom Meste a obci Radoľa. | 1 | ||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | ||||||
4 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | ||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | ||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | ||||||
71,0 km |
2 - 4 |
1 965 mil. € |
8 780 - 32 334 | 1,6 |
2,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku