✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
5 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 | Vyše 15 tisíc vozidiel, z toho 3,8-tisíca ťažkých, znamená pre tunel Horelica pri Čadci o polovicu vyššie zaťaženie v porovnaní s tunelom Branisko, ktorý má rovnako iba jednu tunelovú rúru. Časté priebežné uzatváranie tunela Horelica v dôsledku kolón nateraz súvisí aj s križovatkami iba kilometer za tunelom, kde sa tvoria kolóny siahajúce až do tunela. Po otvorení nasledujúceho úseku Čadca - Svrčinovec od roku 2021 by sa situácia mala citeľne zlepšiť, no dostavba na plný profil bude aj tak potrebná a je lepšie k nej pristúpiť skôr ako tu dopravná záťaž po otvorení ďalších úsekov D3 ešte viac stúpne. | 2 | 11/2030 (+6,4) | ||||
6 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
7 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
63,8 km |
2 - 4 |
1 733 mil. € |
8 780 - 32 334 | 1,6 |
2,3 |
7/2021 - 11/2030 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku