✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | |||
2 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 255 mil. € | 3 | 4 | ||||
3 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 2 | 2 | ||||
4 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 2 | 2 | ||||
5 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 288 mil. € | 1 | 1 | ||||
6 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 535 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||
7 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 1 | 3 | ||||
72,2 km |
2 - 4 |
2 327 mil. € |
2 165 mil. € |
1,9 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku