✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2,1 km | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2023 | ||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,2 km | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2024 | ||||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 2030 | 12 157 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 12/2028 | ||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 5,0 km | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2/2024 | ||||||
5 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,1 km | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2022 | ||||||
6 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2023 | |||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 0,1 km | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 6/2023 | ||||||
65,8 km |
2 - 4 |
1 697 mil. € |
6,7 km |
8 780 - 32 334 | 1,9 |
2,6 |
11/2022 - 12/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku