✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 1 | 1 | 4/2002 | |||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 1 | 2 | 7/2005 | |||||
3 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 1 | 3 | 2/2015 | |||||
4 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 2 | 2 | 7/2010 | |||||
5 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 3 | 4 | 7/2010 | |||||
6 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 2 | 2 | 5/2009 | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 4 | 2 | 3/2026 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||
68,5 km |
2 - 4 |
1 649 mil. € |
2,0 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku