✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 12/2010 | 12/2013 | |||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 6/2014 | |||||
3 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 12/2017 | 8/2019 | |||||
4 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 3/2020 | ||||||
5 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 11/2016 | 3/2021 | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 6/2032 | |||||
71,0 km |
2 - 4 |
1 511 mil. € |
1 698 - 32 334 | 2,2 |
12/2013 - 3/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku