✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,5 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,8 min. | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 12,3 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 8,5 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 úseky |
42,0 km |
4 |
614 mil. € |
32,1 min. |
8 544 - 32 334 | 1,8 |
2,5 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku