✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
2 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 39,6 mil. € | 37,3 mil. € | 13,8 % | 1 | 2 | |||||
4 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 18,7 mil. € | 5,4 % | 2 | Úseky jestvujúcej cesty I/16 od Zacharoviec pri Rimavskej Sobote po obchvat Figy sú výrazne najhoršie na celom južnom ťahu. Ide o naliehavejší problém ako riešenie iba zriedka problémového horského prechodu Soroška, kde sa plánuje dlhý a nákladný tunel. | 2 | ||||
47,6 km |
2 - 4 |
724 mil. € |
31,6 mil. € |
37,3 mil. € |
1,5 |
2,0 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku