✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
5 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | |||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | 2/2024 | ||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | 3 | |||||
83,5 km |
4 - 6 |
1 624 mil. € |
1,4 |
1,9 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku