✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
2 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá má pri nízkom dopravnom zaťažení veľkú kapacitnú rezervu. Ešte dlho nebude opodstatnené budovať k nej súbežnú rýchlostnú cestu. | 4 | ||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 12 145 - 15 746 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 13 069 | 9 503 - 9 802 | 3 | Týmto úsekom prechádza do 10 tisíc vozidiel denne, z toho sotva tisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca cesta I. triedy aj vďaka pruhom pre pomalé vozidlá v stúpaní na horský priechod Dargov kapacitne zvládne aj podstatne vyššiu dopravnú záťaž | 3 | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 12 176 | 7 972 | 3 | 4 | |||||
46,2 km |
2 - 4 |
1 223 mil. € |
5 441 - 32 334 | 3,0 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku