✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 0,0 % | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 0,0 % | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
5 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 55,1 % | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 0,0 % | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 0,0 % | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 0,0 % | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
9 úsekov |
90,3 km |
8,2 % |
2 - 6 |
1 293 mil. € |
4 033 - 93 344 | 1,7 |
1,9 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku