✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||
275,2 km |
2 - 6 |
3 788 mil. € |
4,1 |
4,2 |
|||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 6/2014 | ||||
2 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 1 496 - 1 758 | 1 | 3 | ||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 738 - 1 705 | 1 | 1 | ||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 488 | 5 | 4 | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 359 - 396 | 5 | 5 | ||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||
7 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 454 - 531 | 5 | 4 | ||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 473 - 644 | 5 | 5 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 2 277 | 5 | 5 | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 469 - 796 | 5 | 5 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 244 - 497 | 5 | 5 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 476 - 755 | 5 | 5 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 178 - 352 | 5 | 5 | ||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 71 - 279 | 5 | 5 | ||||
275,2 km |
2 - 6 |
3 788 mil. € |
4,1 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku