✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
2 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 4,6 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
3 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
4 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 5,0 km | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||
5 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1,8 km | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
6 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 1,7 km | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||
7 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
79,5 km |
4 - 6 |
1 445 mil. € |
13,1 km |
9 503 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku