✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Žilina | 555 mil. € | 41,1 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
5 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 47,4 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Šebastovce (pôjde ako samostatná stavba) | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 2 | 1 | |||||
7 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 62,1 mil. € | 3 | 4 | ||||||
7 úsekov |
79,3 km |
4 - 6 |
1 799 mil. € |
39,2 mil. € |
1,4 |
2,0 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku