✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | |||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 751 - 846 | 3 | 4 | 11/2004 | |||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 603 - 2 996 | 2 | 1 | 6/2014 | ||||
4 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 917 - 967 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
5 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 603 - 2 996 | 3 | 3 | 6/2014 | ||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 831 - 943 | 2 | 2 | 11/2004 | |||||
7 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 623 | 4 | 3 | 4/2010 | ||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 639 - 801 | 2 | 2 | 8/2006 | |||||
9 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
10 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | |||||||
97,5 km |
2 - 6 |
1 687 mil. € |
2,0 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku