✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||
4 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 3 | Týmto úsekom prechádza vyše 10-tisíc, najbližšie k Michalovciam až takmer 15-tisíc vodiel denne. Vďaka nízkemu podielu ťažkých vozidiel (menej ako tisícka nad 3,5 tony) jestvujúca cesta I. triedy zatiaľ kapacitne postačuje | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||
5 úsekov |
57,4 km |
4 |
860 mil. € |
2,0 |
2,6 |
7/2020 - 8/2036 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku