✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
2 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 2030 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 2030 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2030 | 4 | 4 | |||||||
4 úseky |
45,8 km |
2 - 4 |
976 mil. € |
3 769 - 32 334 | 3,0 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku