✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 16,3 mil. € | 2030 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 16,2 mil. € | 2030 | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 19,7 mil. € | 2030 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 18,6 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | Problémom na tomto ťahu nie je vysoká intenzita dopravy ani chýbajúca rýchlostná cesta, ale takmer súvislo obostavaná cesta I/64, ktorá vedie v dlhých úsekoch intravilánmi obcí. | 5 | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 8,9 mil. € | 2030 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | ||||||
5 úsekov |
95,5 km |
2 - 4 |
1 643 mil. € |
17,2 mil. € |
2 552 - 11 477 | 3,8 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku