✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 907 m | 133 mil. € | 118 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 2 970 m | 182 mil. € | 161 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 826 m | 124 mil. € | 110 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 017 m | 101 mil. € | 87 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
5 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | Týmto úsekom už dnes prechádza 14 až 22 tisíc vozidiel denne, z toho 1,9 až 3,5 tisíca ťažkých (nad 3,5 tony). To prevyšuje kapacitu dvojpruhovej cesty a neprimerane zaťažuje obce, ktorými takáto dopravná záťaž prechádza. Po dokončení úsekov D1 pri Žiline je pravdepodobné, že aj časť východo-západného tranzitu dnes využívajúca rýchlocestu R1 sa presunie na D1 a doprava tu ďalej stúpne. Po dokončení úseku D1 popri Ružomberku sa tak najväčšie zdržania presunú práve sem. | 1 | |||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 310 m | 222 mil. € | 199 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
6 úsekov |
57,5 km |
2 - 4 |
13 360 m |
1 997 mil. € |
1 832 mil. € |
2 561 - 21 949 | 3,3 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku