✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | Plný profil diaľnice tu je naliehavo potrebný, technické riešenie časti úseku sa ukázalo ako nevhodné (vedenie trasy cez ťažko stabilizovateľný zosuv), nové riešenie sa javí ako lepšie. K voľbe zlého riešenia prispeli šibeničné termíny pre projektantov v honbe za PPP projektmi ešte v roku 2008. Náprava chyby a nové projektovanie a povoľovanie až vo fáze výstavby spôsobí, že dokončenie úseku sa oproti zmluvnému termínu (jún 2017) omešká o viac ako 5 rokov. | 10/1997 | 2023 (+1,0) | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 8 195 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 12/2017 | 5/2033 (+6,1) | |||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 2 | 7 637 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 12/2017 | 5/2033 (+6,1) | |||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 2 | 8 391 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 12/2017 | 5/2033 (+6,1) | |||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 5 938 - 12 956 | 7 234 | 4 | 3 | 7/2020 | 7/2033 (+4,3) | |||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 1 942 - 3 996 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2020 | 7/2033 (+4,3) | |||||
6 úsekov |
58,9 km |
2 - 4 |
2 561 - 24 900 | 3,3 |
2,7 |
7/2023 - 7/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku