✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | Plný profil diaľnice tu je naliehavo potrebný, technické riešenie časti úseku sa ukázalo ako nevhodné (vedenie trasy cez ťažko stabilizovateľný zosuv), nové riešenie sa javí ako lepšie. K voľbe zlého riešenia prispeli šibeničné termíny pre projektantov v honbe za PPP projektmi ešte v roku 2008. Náprava chyby a nové projektovanie a povoľovanie až vo fáze výstavby spôsobí, že dokončenie úseku sa oproti zmluvnému termínu (jún 2017) omešká o viac ako 5 rokov. | ||||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 6,0 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 10,0 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 4,8 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 6,1 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 11,0 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
6 úsekov |
58,9 km |
2 - 4 |
1 103 mil. € |
60,8 mil. € |
2 561 - 24 900 | 3,3 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku