✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 993 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 | ||||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 963 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 216 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 | ||||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 3 410 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 575 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 | ||||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Rýchlostná cesta v tejto trase nemá opodstatnenie. Dopravne primeranejším riešením je tu preložka cesty I. triedy - tá súčasná totiž vedie takmer súvislo naprieč obcami. Takéto riešenie by bolo lacnejšie, skôr realizovateľné a trvalo postačujúce na dopravnú obsluhu územia od Nitry až po Partizánske. Rýchlocestu R8 treba vypustiť z plánovanej siete, pretože v skutočnosti odďaľuje hľadanie primeranejšieho riešenia, ktoré tento región potrebuje. | 6/2036 | ||||||
98,9 km |
2 - 4 |
13 156 m |
1 782 mil. € |
2 561 - 11 477 | 3,7 |
3,3 |
5/2033 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku