✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 7,3 km | 4,6 min. | 10 359 | 3 | Týmto úsekom prechádza cca 12 tisíc vozidiel, z toho dvetisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca diaľnica v polovičnom profile kapacitne zvládne aj o polovicu vyššiu dopravnú záťaž. Vnímanie potreby dobudovania druhej rúry Braniska súvisí skôr s uzatváraním tunela počas technologických odstávok z dôvodu údržby a opráv, čomu však nie je namieste prisudzovať rovnakú naliehavosť ako riešeniu iných úsekov, ktoré sú podobnou dopravou po nevyhovujúcej ceste zaťažené celoročne. | 3 | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 118 mil. € | 8,9 km | 5,4 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 110 mil. € | 8,3 km | 4,4 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 87 mil. € | 6,3 km | 3,8 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 161 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 199 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||||
6 úsekov |
51,3 km |
2 - 4 |
1 083 mil. € |
974 mil. € |
30,8 km |
18,2 min. |
2 561 - 10 359 | 3,7 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku