✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 3 | ||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | ||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 3 | ||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 7 234 | 3 | ||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 2 561 - 5 054 | 3 | ||||
54,8 km |
2 - 4 |
1 071 mil. € |
2 561 - 14 186 | 3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku