✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
1 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 26 769 | 15 053 | 10 223 | 1 | Vyše 15 tisíc vozidiel, z toho 3,8-tisíca ťažkých, znamená pre tunel Horelica pri Čadci o polovicu vyššie zaťaženie v porovnaní s tunelom Branisko, ktorý má rovnako iba jednu tunelovú rúru. Časté priebežné uzatváranie tunela Horelica v dôsledku kolón nateraz súvisí aj s križovatkami iba kilometer za tunelom, kde sa tvoria kolóny siahajúce až do tunela. Po otvorení nasledujúceho úseku Čadca - Svrčinovec od roku 2021 by sa situácia mala citeľne zlepšiť, no dostavba na plný profil bude aj tak potrebná a je lepšie k nej pristúpiť skôr ako tu dopravná záťaž po otvorení ďalších úsekov D3 ešte viac stúpne. | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 8 195 | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 7 637 | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 8 391 | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 5 938 - 12 956 | 7 234 | 6 176 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 1 942 - 3 996 | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
6 úsekov |
48,0 km |
2 - 4 |
2 561 - 15 053 | 3,3 |
2,8 |
11/2030 - 7/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku