✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 59 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
6 úsekov |
46,6 km |
821 mil. € |
2 561 - 12 862 | 3,7 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku