✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R4 sever | Kuková | 2,6 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R4 sever | Giraltovce | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R4 sever | Stročín | 1,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | R6 Púchov - ČR | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R6 Púchov - ČR | Mestečko | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
6 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | Rákoš, Zvolenská Slatina | 6,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Dopravne aj spoločensko-ekonomicky optimálny severný obchvat už vyše desaťročie naráža na odpor vlastníkov nehnuteľností v Sliači, ku ktorým sa trasa priblížila. Napriek prisľúbeným technickým opatreniam na elimináciu možných negatívnych vplyvov. Naopak trasovanie R2 cez mesto a teda ešte výraznejšie rozdelenie mesta odmieta Zvolen. Z patovej situácie zodpovední už dlhé roky nevedia nájsť východisko a zrejme jediným riešením bude rozhodnutie vlády o vyššom verejnom záujme. | ||||
61,5 km |
2 - 4 |
13,7 min. |
2 561 - 29 988 | 3,5 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku