✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 2,6 min. | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 7 234 | 4 | 3 | |||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3,6 min. | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 1,2 min. | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||
5 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 6,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | Jestvujúca cesta I/16 cez Zvolen pretína mesto našťastie mimo centra, avšak v trase, ktoré mesto rozdeľuje. V intraviláne zároveň plní úlohu kľúčovej vnútromestskej komunikácie, keďže spája sídliská na juhu mesta s centrom Zvolena. Vysoké dopravné zaťaženie, negatívne vplyvy na obyvateľstvo i spomaľovanie dopravy postupne zvyšuje naliehavosť odklonenia tranzitnej dopravy na obchvat. Ten má prepojiť hotové úseky R2 východne od Zvolena na rýchlostnú cestu R1. | 2 | ||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
61,5 km |
2 - 4 |
1 049 mil. € |
13,7 min. |
2 561 - 29 988 | 3,5 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku