✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 3 410 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 | ||||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 216 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 | ||||||
3 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8/2026 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
3 úseky |
25,5 km |
2 |
5 083 m |
452 mil. € |
3 782 - 7 234 | 3,3 |
2,7 |
8/2026 - 7/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku