✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 15 m | 191 mil. € | 2030 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 6,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 137 m | 124 mil. € | 2030 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 4,0 | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 440 m | 182 mil. € | 2030 | 7 234 | 4 | 3 | 3,0 | ||||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 265 m | 222 mil. € | 2030 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 3,0 | ||||||
4 úseky |
39,4 km |
2 - 4 |
857 m |
718 mil. € |
2 561 - 9 084 | 3,8 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku