✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
148,5 km |
2 - 4 |
4 423 mil. € |
5 792 - 50 895 | 2,2 |
2,6 |
|||||||||
1 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
2 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | ||||||
3 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 143 - 1 188 | 3 | 4 | ||||||
4 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 039 - 1 131 | 2 | 2 | ||||||
5 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | ||||||
6 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 577 - 783 | 2 | 2 | ||||||
7 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 434 - 541 | 2 | 3 | |||||
8 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 1 175 | 3 | 3 | |||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 565 - 883 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
10 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 477 - 2 380 | 2 | 1 | |||||
11 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 264 - 2 380 | 3 | 3 | |||||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 655 - 822 | 4 | 4 | |||||
13 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 953 - 1 474 | 1 | 3 | |||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 456 - 489 | 3 | 2 | |||||
15 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
148,5 km |
2 - 4 |
4 423 mil. € |
5 792 - 50 895 | 2,2 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku