✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||
12 úsekov |
121,0 km |
2 - 4 |
2 684 mil. € |
3,4 |
3,2 |
11/2030 - 8/2034 |
||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | 7,0 | 12/2030 (+4,5) | ||||
2 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | 7,0 | 11/2030 (+6,4) | ||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | 4,0 | 3/2031 (+5,9) | ||||
4 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 4 | 3 | 4,0 | 11/2031 (+4,8) | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | 2/2032 (+4,9) | ||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 4,0 | 7/2032 (+5,3) | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | 9/2032 (+5,6) | ||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 4 | 3 | 4,0 | 5/2033 (+6,1) | ||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 | 3 | 4,0 | 5/2033 (+6,1) | ||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 4 | 3 | 4,0 | 5/2033 (+6,1) | ||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | 3,0 | 6/2034 (+7,0) | ||||
12 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | 3,0 | 8/2034 (+2,1) | ||||
12 úsekov |
121,0 km |
2 - 4 |
2 684 mil. € |
3,4 |
3,2 |
11/2030 - 8/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku