✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
356,0 km |
2 - 4 |
1 065 - 21 949 | 3,7 |
3,6 |
||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
4 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
9 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
10 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | Ružomberok juh, Ružomberok východ | 16 268 | 4 | 3 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | ||||
13 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
15 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||
16 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
356,0 km |
2 - 4 |
1 065 - 21 949 | 3,7 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku