✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
2 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 139 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | |||||
3 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | ||||||
3 úseky |
28,7 km |
4 |
2 163 mil. € |
2 036 mil. € |
13 676 - 21 949 | 2,7 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku