✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 13,5 km | 64,2 % | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 3,0 | ||||||
2 | 6,2 km | 0,0 % | 2 | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 2,5 | |||||
3 | 9,4 km | 0,0 % | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 5,0 | ||||||
4 | 2,7 km | 0,0 % | 4 | 155 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 4,0 | |||||
5 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | 70 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 4,0 | |||||
6 | 8,3 km | 0,0 % | 2 | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 2,5 | |||||
7 | 23,5 km | 0,0 % | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 5,0 | |||||||
8 | 14,3 km | 0,0 % | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 5,0 | |||||||
9 | 8,4 km | 0,0 % | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5,0 | ||||||
10 | 14,1 km | 30,4 % | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 3,0 | |||||
10 úsekov |
107,0 km |
12,1 % |
2 - 4 |
2 758 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku