✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 11,8 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 4,8 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 5,7 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||
4 | 7. | 2/2024 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 34,7 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
55,4 km |
2 - 4 |
2 060 mil. € |
57,0 mil. € |
7 234 - 21 949 | 2,8 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku