✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 135 - 137 | 3 | 3 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 94 - 185 | 2 | 2 | |||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||
4 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 89 - 432 | 1 | 1 | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 95 - 139 | 4 | 3 | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 8 - 143 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||
8 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 27 - 240 | 4 | 4 | |||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 171 - 213 | 3 | 3 | |||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 44 - 151 | 4 | 3 | |||||
10 úsekov |
211,3 km |
2 - 6 |
3 375 mil. € |
2,8 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku