✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
283,5 km |
2 - 6 |
3 826 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,3 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | Plný profil diaľnice tu je naliehavo potrebný, technické riešenie časti úseku sa ukázalo ako nevhodné (vedenie trasy cez ťažko stabilizovateľný zosuv), nové riešenie sa javí ako lepšie. K voľbe zlého riešenia prispeli šibeničné termíny pre projektantov v honbe za PPP projektmi ešte v roku 2008. Náprava chyby a nové projektovanie a povoľovanie až vo fáze výstavby spôsobí, že dokončenie úseku sa oproti zmluvnému termínu (jún 2017) omešká o viac ako 5 rokov. | 7/2008 | |||||||
2 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 2,8 | 11/2018 | 12/2022 | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 6,4 | 4/2010 | 5/2026 | ||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 6,4 | 9/2009 | 2/2026 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 7,3 | 2/2016 | 1/2027 | ||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 7,4 | 8/2010 | 6/2028 | ||||||
7 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7,8 | 6/2016 | 7/2027 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 7,9 | 9/2009 | 9/2027 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 11,1 | 1/2031 | ||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 11,1 | 1/2031 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | >20 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | >20 | 12/2011 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | >20 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | >20 | 2/2016 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | >20 | 9/2015 | ||||||
283,5 km |
2 - 6 |
3 826 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku