✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | R7 západ | 191 mil. € | 153 mil. € | 6,1 % | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9 | ||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 227 mil. € | 210 mil. € | 9,0 % | 4 | 4 | 14 | |||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 172 mil. € | 163 mil. € | 8,6 % | 4 | 4 | 15 | |||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 161 mil. € | 130 mil. € | 7,3 % | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16 | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 174 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 63 | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | 230 mil. € | 182 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 76 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 367 mil. € | 302 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 78 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | 553 mil. € | 485 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 77 | ||||
207,1 km |
2 - 4 |
2 092 mil. € |
1 800 mil. € |
1 065 - 9 478 | 4,1 |
4,4 |
9 - 78 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku