✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 362 m | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 9,4 km | 6 428 - 9 084 | 4 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | Zemné | 227 mil. € | 4 | |||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | |||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | ||||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | ||||||
198,4 km |
2 - 4 |
23 874 m |
2 239 mil. € |
9,4 km |
1 065 - 13 715 | 4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku