✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 25 850 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9 | 9/2028 (+3,5) | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | 14 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | 15 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 16 380 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16 | 5/2029 (+3,5) | ||||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | 38 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 76 | po 2040 (0,0) | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 78 | po 2040 (0,0) | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 77 | po 2040 (0,0) | ||||||
8 úsekov |
196,7 km |
2 - 4 |
1 973 mil. € |
1 065 - 9 478 | 4,5 |
4,6 |
9 - 78 |
9/2028 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku