✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
280,5 km |
2 - 6 |
3 075 mil. € |
247,1 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
||||||||
1 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
2 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 0,8 mil. € | 2 | 1 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,0 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 5 | 5 | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 6,0 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 5 | 5 | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 5,0 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
280,5 km |
2 - 6 |
3 075 mil. € |
247,1 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku