✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
266,6 km |
2 - 6 |
3 075 mil. € |
40,6 min. |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,4 |
|||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 9/2004 | 6/2005 | žiadna | ||||||
2 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 5,2 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 12/1997 | 11/2000 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 4,9 min. | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | 4/2010 | žiadna | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 11,1 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | 9/2016 | žiadna | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | 10/2014 | žiadna | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,8 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | 1/2017 | žiadna | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,2 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | 4/2010 | žiadna | ||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 4,4 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 12/2017 | žiadna | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | žiadna | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 7/2019 | žiadna | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | 1/2015 | žiadna | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 3/2010 | žiadna | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | žiadna | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | žiadna | ||||||
266,6 km |
2 - 6 |
3 075 mil. € |
40,6 min. |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku