✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
2 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
3 | 19. | 6/2025 | ![]() | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1,8 min. | 4 001 | 3 | 3 | 36. | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | 16. | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 17. | ||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 23. | ||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 23. | ||||
8 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 48. | ||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
60,0 km |
2 - 4 |
1 260 mil. € |
20,9 min. |
4 001 - 12 862 | 2,8 |
3,1 |
16. - 48. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku