✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 13,7 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 8,6 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 16,5 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||||
4 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 10,5 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 14,7 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 22,0 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||||
7 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 8,9 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 18,7 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
9 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 23,8 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
10 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 14,3 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | |||||
10 úsekov |
81,3 km |
2 - 4 |
1 370 mil. € |
16,4 mil. € |
2 552 - 29 988 | 2,7 |
2,6 |
1/2027 - 8/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku