✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | ||||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 3 | 3 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2 | 3 | ||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | |||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2 | 2 | ||||||
8 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||||
9 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3 | 2 | ||||||
10 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||
10 úsekov |
79,1 km |
2 - 4 |
1 454 mil. € |
2,3 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku