✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 31,5 % | 2 | 77 mil. € | 5,5 min. | 2 | 2 | 6,0 | 10/2028 (+4,1) | |||||
2 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 4,5 min. | 12 157 | 3 | 4 | 7,0 | 12/2028 (+4,3) | ||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 94 mil. € | 7,0 min. | 4 001 | 3 | 3 | 7,0 | 6/2027 (+4,7) | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 9,0 % | 4 | 277 mil. € | 13,0 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 6,0 | 10/2028 (+3,2) | ||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 33,3 % | 2 | 199 mil. € | 11,0 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 6,0 | 10/2028 (+4,1) | ||||
6 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2,9 % | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 7,0 | 1/2027 (+5,0) | ||||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 2,3 min. | 12 862 | 3 | 4 | 6,0 | 10/2028 (+4,2) | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 21,1 % | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 2,0 | po 2040 (+13,9) | |||||
8 úsekov |
105,7 km |
19,1 % |
2 - 4 |
1 471 mil. € |
43,3 min. |
3 247 - 12 862 | 2,6 |
2,9 |
1/2027 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku