✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 2,7 | 6/2026 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
2 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 3,5 | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1,8 min. | 4 001 | 3 | 3 | 3,7 | 6/2027 (+4,7) | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | 4,0 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 4,0 | 10/2028 (+4,1) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 4,1 | 10/2028 (+3,2) | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 4,1 | 10/2028 (+4,2) | |||||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 4,2 | 12/2028 (+4,3) | |||||
8 úsekov |
50,0 km |
2 - 4 |
1 015 mil. € |
18,3 min. |
4 001 - 16 268 | 2,6 |
2,8 |
6/2026 - 12/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku